İPTAL VE İADE

İade, İptal ve Değişim Nasıl Yapılır

Ürünüm kırık çıktı, ne yapmalıyım?

Müşteri Hizmetleri bağlantısından müşteri temsilcilerimize ürününüzün kırık çıktığı ile ilgili bilgilendirme yapmanızı rica ederiz.

Ürünler paketlenmeden önce tarafımızca kontrol edilmektedir.

Ürünü değiştirmek istiyorum?

Sitemizde gerçekleştirilen satışlar stoklarla sınırlı olduğu için ürün değişimi ne yazık ki yapamamaktayız.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum?

Siparişinizi kargolama sürecine girmeden önce iptal etmek istemeniz durumunda Müşteri Hizmetleri bölümüzden müşteri temsilcilerimize bilgilendirme yapmanız yeterlidir.

Teslimat ve Fatura adreslerimi değiştirebilir miyim?

Siparişiniz sizin girmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Teslimatların gecikmesindeki en sık karşılaşılan sebeplerden biri adres bilgilerinin yetersiz olmasıdır. Lütfen teslimat adresinizi tam ve eksiksiz olarak giriniz.

Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemeyeceğinden fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayınız.

 

Teslimatlar Sadece Adrese mi yapılıyor?

Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslimat yapılır. Alıcının adreste olmaması durumunda birinci dereceden yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir. Kimseye ulaşılamaması halinde ise en yakın kargo şubesinden kargonuzu almanız gerekmektedir.

 

Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları,( Size ürününüzü getiren kargo şirketi ) Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölge olarak tabir edilir ve haftanın belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ?

kargo takip numarasını içeren BİLGİNİZ İÇİN +90 (352) 502 20 50 Nolu hattan iletişime geçebilir Yada sitemizde hesabım bölümünden siparişlerime girerek detaylıca ineleme yapabilirsiniz.

 

Ambalajından arızalı çıkan yeni ürünleriniz için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi destek +90 (352) 502 20 50 belirtmenizi rica ederiz.

Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi firmanın stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak değişmektedir. zhome.com.tr sizi mağdur etmemek için tedarikçiler ve yetkili servislere gerekli işlemleri yaparak en kısa sürede işleminizi sonuçlandırmaya çalışacaktır.

Bize Yazın